چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
پیام تسلیت نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه، در پی شهادت شهید « اسماعیل هنیه»

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: شهید شیخ اسماعیل هنیه مظلومانه به شهادت رسید و تبدیل به سرمایه‌ای ماندگار، برای پیروزی جبهه‌ی مقاومت و نابودی باند جنایتکار صهیونیست شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه، در پیامی شهادت مجاهد راه اسلام و قرآن، شهید « اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله القاصم الجبارین

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

«شهادت هنر مردان خداست»، مردانی که عمری جان خود را کف دست گرفته و به دنبال قاتل خویش می‌گردند و بشارت شهیدان والامقام را دریافتند که چنین بشارت داده بودند:

«یَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَحْزَنُونَ»

شهید متفکر، مجاهد و بسیار عزیز راه اسلام و قرآن، شهید شیخ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) که عمری را در راه مبارزه با اشغالگران خونریز و کودک‌کش صهیونیست و اربابان سرمایه‌دار جنایتکار آنان گذرانده بود، مظلومانه به شهادت رسید و تبدیل به سرمایه‌ای ماندگار برای پیروزی جبهه‌ی مقاومت و نابودی باند جنایتکار صهیونیست شد.

سنت الهی در طول تاریخ بر این اساس بوده که همواره ادیان توحیدی را با شهادت‌ بندگان مخلص خویش حفظ کرده و پرچم توحید را از این طریق در اهتزاز داشته‌ است.

اینجانب با قلبی آکنده از اندوه عمیق به جهت از دست دادن چنین شخصیت ارزشمندی، این مصیبت را محضر حضرت بقیةالله الأعظم (ارواحنافداه)، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، جبهه‌ مقاومت، ملت مجاهد و سربلند ایران اسلامی، مردم مؤمن و شهیدپرور استان کرمانشاه و بازماندگان شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

خداوند متعال سردار جبهه توحید، شهید ابوالعبد الحاج اسماعیل هنیه (اعلی‌الله‌مقامه) را با انبیاء و اولیاء معصومین (سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین) محشور فرماید و به جبهه‌ی مقاومت صبر و اجر و موفقیت روزافزون عنایت فرماید.

حبیب‌الله غفوری

نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه

۱۰ مرداد ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha